لیزر پرتوان درد

اسفند ۶, ۱۳۹۶

لیزر پرتوان درد

کاربردهای لیزردرمانی

لیزر پرتوان در هر دو نوع عارضه مزمن و حادکارآمد است.برخی افراد برای کاهش کمردرد خود بلافاصله سراغ گزینه جراحی میرونداما توصیه پزشکان بر خلاف آن است مگر اینکه شما سایر گزینه های درمانی را امتحان کرده باشید ،با این حال اگر هیچ یک از این روش ها برای شما نتیجه بخش نباشد ما به شما لیزر پرتوان را توصیه می کنیم.
لیزر درمانی مادون قرمز با تحریک آنزیم سیتوکروم اکسیداز در میتوکندری سلول های شما عمل می کند .این عمل موجب افزایش گردش خون میکرو وجریان سلول های قرمز خون در منطقه تحت درمان می شود. لیزر پرتوان به کاهش درد و التهاب کمک می کندوباعث افزایش ترمیم بافت های نرم وسخت از جمله ماهیچه ها استخوان ها و رباط ها می شود هم چنین با اکسیژن رسانی به بافت های شما عملکرد وریدی و لنفاوی را باز می گرداند.

عارضه های درمان شده توسط لیزر درمانی پرتوان

درمان با لیزر چه حسی دارد:

بیماران معمولا احساس گرمی و آرامش عمیق را توصیف می کنند.می توان اتنظار داشت نتایج پس از حدود ۳تا۵ جلسه شروع به ظاهر شدن کنند.هر جلسه می تواندبین ۱۰تا۳۰دقیقه به طول بیانجامد.اکثر موارددرد در بین ۵تا۱۰ جلسه از بین می روند. نتایج اغلب دائمی اند.لیزر پر توان بدون درد و ایمن بوده و فاقد. عوارض جانبی است